Brugertilfredshed – Jobcenter kurser

Siden 2012 glæder jeg mig over at kunne holde brugertilfredsheden højt for mine jobcenter kurser. Med flere hundrede deltagere gennem tiden:

  • Du har en god tilgang til at folk til at komme ud af busken "for sig selv" - fik nogle gode input til at tænke anderledes.  - KJ.
  • Foredraget er godt på en positiv og fangende måde - AD.
  • Du taler med hjertet og ikke som arbejdsmarkedskonsulent 🙂 derfor, bliv ved - JH.
  • Meget inspirerende og engageret foredragsholder - AJ
  • Godt klaret - MB.
  • Rigtigt godt foredrag. - RK.
  • Rigtigt godt - rammer plet - A. C. J.
  • Kurset må gerne være længere - NB
  • Jeg har fået en masse, jeg vil gå hjem og tænke over - LD
  • Spændende. gav tid og stof til eftertanke - EO
  • Må godt være længere. tak for en god formiddag. - NL
  • Tak for en positiv og god oplevelse - JG
  • God humor - stærk personlighed, der trænger igennem - LMN
  • Indholdet var super - SM
  • Du er en meget engageret underviser, tydeligt at du brænder for det du gør -  CC
  • Super god dag. masser af brugbar viden - tak - GL
  • Jeg ville ønske, at jeg havde fået tilbudt den slags tidligere - AL
  • Et kursus af denne art, bør ligge tidligt i ledigheden. - RL
  • Du smitter! Din begejstring og dit engagement giver lyst til at få stoffet ind under huden og arbejde videre med det. Jeg vil gerne deltage på uddybende kurser. Og nu vil jeg bevæge mig ud af komfortzonen 🙂 - OJ
  • Det er super godt med opgaverne, så tilhørerne også er aktive. Ligeså super godt med opsamlende materiale til sidst. - Projektleder Jobcenter
  • Fint at du bruger figurer, vi kan forholde os til. Det gør det lettere at forstå, hvordan vi agerer. - IS
 

Tilfredshedsmåling ved afslutning af hvert forløb viser bl.a.:

  • Flere end 2/3 (68%) af borgerne ønsker at forløbet var længere, så de kunne få mere viden om, hvordan de sælger sig selv, bedre
  • 83% vil anbefale kurset til andre, fordi de har lært effektive værktøjer til at sætte og fastholde mål
  • 82% har lært virksomme metoder til at modstå de forhindringer, der opstår i jobsøgningen og generelt
  • 84% kan anvende det, de har lært i deres hverdag
Hypnosehuset Fyn
2020-08-20T12:47:01+00:00
Siden 2012 glæder jeg mig over at kunne holde brugertilfredsheden højt for mine jobcenter kurser. Med flere hundrede deltagere gennem tiden: Du har en god tilgang til at folk til at komme ud af busken "for sig selv" - fik nogle gode input til at tænke anderledes.  - KJ. Foredraget er godt på en positiv og fangende måde - AD. Du taler med hjertet og ikke som arbejdsmarkedskonsulent 🙂 derfor, bliv ved - JH. Meget inspirerende og engageret foredragsholder - AJ Godt klaret - MB. Rigtigt godt foredrag. - RK. Rigtigt godt - rammer plet - A. C. J. Kurset må gerne være længere - NB Jeg har fået en masse, jeg vil gå hjem og tænke over - LD Spændende. gav tid og stof til eftertanke - EO Må godt være længere. tak for en god formiddag. - NL Tak for en positiv og god oplevelse - JG God humor - stærk personlighed, der trænger igennem - LMN Indholdet var super - SM Du er en meget engageret underviser, tydeligt at du brænder for det du gør -  CC Super god dag. masser af brugbar viden - tak - GL Jeg ville ønske, at jeg havde fået tilbudt den slags tidligere - AL Et kursus af denne art, bør ligge tidligt i ledigheden. - RL Du smitter! Din begejstring og dit engagement giver lyst til at få stoffet ind under huden og arbejde videre med det. Jeg vil gerne deltage på uddybende kurser. Og nu vil jeg bevæge mig ud af komfortzonen 🙂 - OJ Det er super godt med opgaverne, så tilhørerne også er aktive. Ligeså super godt med opsamlende materiale til sidst. - Projektleder Jobcenter Fint at du bruger figurer, vi kan forholde os til. Det gør det lettere at forstå, hvordan vi agerer. - IS  ...